projekt_logo

Tabletek garanciális ügyintésének folyamata

Tájékoztató a
TÁMOP-3.1.19-15/1-2015-0001 azonosító számú „Tartalmi-módszertani fejlesztés, valamint pedagógus továbbképzés a mindennapos testnevelés terén” című projekt keretében kiadott
Lenovo tabletek szerviz-eljárásának menetéről

A meghibásodott eszközökkel kapcsolatban az eljárás menete a következő:

Vegye fel a kapcsolatot az illetékes kollégával, Mezei Péterrel az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Az ügyintézéshez szükséges az eszköz átvételéről szóló dokumentum, valamint maga az eszköz a hozzá kiadott tartozékokkal.

A szerviz-ügyintézés a Testnevelési Egyetem feladata.

Az ügymenetről, valamint a felmerülő egyéb kérdésekről Mezei Péter ad további tájékoztatást a fent megadott elérhetőségeken.